Mysdag på stan

Helt sjukt vad nere i tempo jag är nu. Underbar lång julledighet har verkligen gett mig ny energi och livslust. Jag älskar när livet och tillvaron är fartfylld men gud vad jag behöver dess andningspauser. Komma ner i varv, glömma vilken dag det är och inte ens fundera över vad klockan kan vara.
Tess, min supersnygga coola vän som passar i alla kläder hon provar. Platt mage, stort härligt rött hår (en sån där naturligt snygg färg) och en härlig attityd. Har alltid önskar mig stort härligt rött hår...och platt mage, den där som försvann när jag fyllde 20 typ, men som nu är på gång att komma tillbaka :)
 Well know, vi skulle iaf ses vid ca 11. Det blev kl 2. Hopps! Så långsamma var vi i morse. Så himla härligt!

Vi strosade lite på staden och hamnade sedan på café för sen lunch och massor av babbel. Tess är en vän som växt en hel del i mina ögon de senaste månaderna. Det händer saker med hennes person vilket är häftigt att få följa. Alltid spännande att se en människa bli starkare i sig själv och det gör mig väldigt glad. Även fast det inte alltid är så lätt att gå igenom en snabbt utvecklande fas alla gånger. Känner dessutom att den resan hon gör just nu för oss närmare varandra vilket såklart gör att det känns ännu roligare.




Tess med latte och muffins från muffin bakery i högsta hugg (tyvärr med håret under mössan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback