Halsont och skidfara


Vaknade med en stor värkande klump halsen. Jag som skulle inviga mina nya springskor idag. Nedrans!
Blir ingen träning idag. Bara te med honung och Strepsils.





JG och jag tittar på ski weekend. 23-25 januari verkar det bli av. Min julklapp :) Jag åkte skidor när jag var liten och har sedan dess åkt (läs: försökt) en vecka sedan dess. Nu var det då dags igen. Det är med skräckblandad förtjusning jag jag ser fram emot vår helg i backen. En sak är iaf säkert, jag kommer utgöra en underhållande syn hursom. Det blir ett par timmar privatlektioner för min del. Ska förhoppningsvis fixa en del.
Men se upp i Rommes backer dessa dagar. Murry is on the move ;)







  

Kommentarer
Postat av: Lina

haha hoh hoh, jag har med flit hållit mig borta från backarna ett bra tag nu! Senast jag var på skidsemester, åkte jag in i tallen på en raksträcka i snigelfart. Det ville lixom inte stanna :) suck! Jag gillar bättre palmer och pinacolada!

Postat av: singla

åh så nice med skidor. se till att bara packa BRA trosor:)

2009-01-06 @ 18:35:23
URL: http://www.metrobloggen.se/singla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback