Det gör ont

Det gör ont i halsen och i hela kroppen. Vill idag döpa om min kategori "det ljuva vardagslivet" till det avskyvärda eller äckel päckel vardagslivet. Skulle vara mer passande utifrån hur jag känner mig.
Har aldrig varit så tungt att gå upp när klockan ringer. Har lyckats vända på dygnet rätt hyfsat under julledigheten. Kommit ner i varv totalt. Det är pain att kravla sig upp för halv tio numera. 8 var en mardröm. Det som brukar vara sovmorgon.

Jag såg en askul kvinnlig stand up komiker som pratade om hur barn uttrycket sin ovilja att gå till dagis eller skola. Stampar i golvet med huvudet bakåtslängt samtidigt som de släpas framåt av en förälder. Kan tyvärr inte hitta klippet någonstans....kommer inte ihåg hennes namn. Men precis så är det!! Jag vill stampa hela vägen till skolan skrikandes,

"I Don´t wanna go to schooool!!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback