Även fåglarna fryser

Man riktigt ser hur kallt koltrasten tycker att det är. Burr!! Ska själv bege mig ut i kylan strax. Har lovat min Karin att vattna hennes orkidéer nu när hon är på Mauritius i TRE OCH EN HALV VECKA! Om det inte vore för att hon hållt liv i mina blommor vid flera tillfällen så hade nog risken varit att de fått törsta ihjäl av ren avundsjuka från min sida.
Har inte vågat titta efter men jag misstänker att min tår är svarta efter gårdagens promenad. Trots sockor så kände jag dem inte till slut. Det var i och för sig rätt skönt med tanke på att de värkte som tusan innan. Detta medan Karin snorklar och seglar. Men inte är jag missunsam inte ;p





Kommentarer
Postat av: singla

wow vilken underbar bild, är det du som fotat????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback