Köttfärsröra & Dansbandsdans

Flamstrams, middag och Grey's med Hanna Banan var en succé. Såklart. Vet inte om mina grannar uppskattade den galna dansen till käcka dansbandslåtar kombinerat med matlagning dock. Eller så var det den bästa underhållningen de fått på länge en sån här mörk och kylig onsdagskväll. Tror mer på det senare.
Hanna Banan å jag lagade spagetti och köttfärssås med morrötter och marockanska kryddor. Mums!! Matlåda fick vi också men den ena råkade ut för en olycka. Ojoj!! Hanna Banans matlåda gled visst ur händerna och vi fick städa kylskåp. Rent å fint blev det nu iaf.







Idag är Johan hemma hem. Mys! Nu ligger han och sover i soffan. Jag har helt fastnat i att designa min blogg. Hur kul som helst :D Får inte bort "om" över bilden dock. Mutter mutter...vet någon hur man gör?
Heroes är givetvis på. Onsdagar och torsdagar är helt klart bästa TV-dagarna.

Ciao för ikväll!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej, önskar dig en trevlig helg (:

Postat av: Alexandra

haha trevligt o tappa matlådan i kylen :P jag har gjort de en gång här hemma ;) sen har jag faktiskt råkat o göra så att risgrynsgröt explodera i micron . de va ingen höjdare :P

2008-10-26 @ 01:31:22
URL: http://lawinborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback