Överby rocks

Lugn och skön helg.
Hela tunna släkten firade mormor på lördagen ute på Djurö. Det var mysigt som alltid. Följde sen med mamma å pappa hem till Överby. För att komma till Överby åker man ut på Värmdö. Man åker tills man tror att nu har jag väl ändå kört lite för långt. Då åker du någon mil till. Sen är du framme. Bussen går ca 12 ggr om dagen och hem från bussen är det vissa partier så svart att du inte ser handen om du sätter den framför näsan. Jag älskar det stället!!

Mysigt att hänga lite med mamma, pappa och småsyskonen med. Jag och Linnea larvar oss alltid när vi är hos mamma å pappa. Flamsar och låtsasbråkar som vi gjorde när vi var små. Pappa lyckades fånga oss på film. Lovar att dela med mig vid tillfälle....visa upp Tönt-Murry (the real Murry)
Linnea å jag kom på en ny lek, eller rättare sagt ett nytt bus som from nu ska genomföras varje gång vi är på besök. Eftersom pappa kanske läser det här så kan jag inte avslöja vad det är. Inte än iaf. Ska bli spännande att se deras reaktioner. me he he!


Mamma och Pappa iklädda myskläder i köket



Nu är jag hemkommen till staden igen. Vi promenerade in till city i regnet. Eller jag promenerade och JG sprang mellan olika taksnuttar och väntade in mig som garvandes traskade efter. Han skyr regnet mer än en fisförnäm Östermalmskatt som handmatats med handskalade räkor och sover på sidenkuddar. Vi gick sen på bio med Karin och Arvid. Kvällen bjöd på Bond. Recensionen blir: Actionbitarna var lika bra som alltid. Regissören har definitivt sett Bourne-triologin. Den var rätt lagom lång 1 tim 45 min men jag hade gärna suttit en halvtimme till om den använts till att fördjupa storyn som nu var rätt tunn. Även för att vara Bond.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback