En tuff brud

Jag vill lyfta fram en jäkligt cool tjej som jag tycker mycket om. Dessutom är hon riktigt riktigt vacker/snygg/sexig/söt. Annika Marklund.
Jag fokar här mest på hennes utseende efter ett inlägg på hennes blogg som är ett kort litet referat av hennes karriär som modell. Hon slutade för 3 år sedan för att hon fick nog av att inte räcka till och påtvingad knäppa ideal.
Hon har börjat modella igen men gör det nu på sina egna villkor. Hon tänker med andra ord inte banta och bara ta jobb som känns bra. Jag säger Good for You!
Och good for us too. Jag vill ha fler modeller som inte väger 47 kilo och är 175 cm. Såna som är vanliga vackra hälsosamma människor och inte fotas i kläder av xxx-small. Alla, både modeller och vi som tittar på dem, skulle må så mycket bättre om det hela blev lite mer avslappnat. Vackrare också!

Läs hennes blogg:
http://beautifulones.blogg.se/


Bilderna har jag lånat från hennes sida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback