Snölykta

Fantastiskt härligt att vara ute i snön (när det inte blåser kuling) och greja med snöaktiviteter. Ha inte lyckats åka pulka ännu tyvärr men byggde två snölyktor och en liten snögubbe på balkongen.
Jag ville ju ha dem på balkongen så man kan se dem innefrån. Tyvärr så har vi inte så mycket snö på balkongen, inte nog för att göra lyktor iaf så det vara bara att traska ut med en hink och hämta. Ytterligare en anledning för mina grannar att öppna en egen slinga på den berömde anslagstavlan om mig...
Galen eller inte fint blev det :) Och nästan det viktigaste av allt, jag har nu två stycken lyktor medan
Hanna bara har 1. mohaha!



(Knäpp?) Murry med snöhink

Men se så fint de blir :)


Kommentarer
Postat av: Anmol

vad coolt det ser ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback