Latmasken

På en skal från 1-10 så ligger min kreativitet och produktivitet för dagen lätt på minus 2. Det började riktigt skönt med sovmorgon som var välbehövd efter 3 dagars festande i helgen och jobb hela måndagen. En av de få lyxsidorna med studielivet måste jag säga är möjligheten till just det. Att ligga och dra sig i sängen utan någon tid att passa.
Morgonen fortsatte mycket bra med smoothie (såklart) och bokläsning. Jag har precis läst ut "Vindens skugga" en otroligt bra bok som gäckar en ända fram till slutet. Den tar hela tiden nya vändningar.
Resten av dagen har förflutit lixom i dimma. Seg och grå med noll motivation för vare sig studier, träning eller något annat kreativt. Har tittat på Smallville. Depressing när en tv-serie är mer upplyftande än ens eget liv. Fast jag klarar mig nog rätt bra utan guns och missiler dock... övergick till att titta på top model och muttrade över hur puckade en del av tjejerna verkar vara. Snygg men brainless. Tur man inte är sån....!!
Hang on Murry.....du blir väl knappast bättre själv av att sitta i soffan och fisa med böckerna i väskan och träningskläderna i garderoben....???!!!!!


-----------------------------------------------------------------------



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback