Kalkon och tidsbrist

Nu bär det snart iväg till Hanna banan för hennes mycket trevligt (och ambitiösa) Thanksgiving middag som hon och hennes pappa har ordnat såhär lite i efterskott :)
Vi ska äta pumpapaj och kalkon med mera. Mycket skoj och mumsigt ska det bli.
Har dessutom lyckats vara rätt så flitig idag och skrivit klart nästan hela min supertråkiga litteraturrapport som jag måste ordbajsa fram den här veckan. Blö blö blö! Men snart så..







Än en gång kan jag bara konstatera att jag har för tok för lite tid att göra alla saker jag vill göra. Alternativen är så lockande och just nu många. Lyxproblem kan tyckas men gu så svårt det är att behöva säga nej till sker som man så gärna vill vara del i. Jag skulle behöva en klon no doubt. Men men, valen måste göras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback