En ny kategori

Hej!

Idag är starten för en ny kategori här på min blogg nämligen "I huvudet på Murry". Den kategorin kommer innehålla mer nära och personliga texter om olika ämnen. Texter som handlar om något som jag vill förmedla.

Jag kommer såklart fortsätta skriva under "det ljuva vardagslivet". Faktum är att jag antagligen i huvudsak kommer fortsätta skriva under den kategorin. Där släpper jag mig helt fri från allt vad krav på substans och formalia heter. En skön ventil helt enkelt.

"I huvudet på Murry" inleder idag med en historia om en period i mitt liv som inte var så kul. En text om att känna skam när man blir illa behandlad samt en text om att stå upp för sig själv. När jag väl började skriva så upptäckte jag att den skulle bli ganska lång, men mer förkortad än såhär var det svårt att göra den. Håll till godo :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jo! jag förstår precis hur du menar!

men jag kommer inte igång! jag skulle

vilja ta på mig träningskläderna en

gång om dan och gå ut och gå eller nått,

sluta äta all denna skräp mat och tänka

mer positivt. men det är verkligen

o-m-ö-j-l-i-g-t för mig: (

Postat av: Carmen

hej hej :)



kolla gärna in veckans fredagsfräckis i min blogg :)

pussas carmen

2008-11-21 @ 15:32:07
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback