Blondinbella

Ja ok jag läser hennes blogg. Inte varje dag men rätt ofta ändå. Den är rätt kul att läsa och ännu roligare är det att läsa alla kommentarer.
Senaste nytt var tydligen att hon klippt håret och en av många kommentarer var:
 "Fy fasen va tradig frisyr! Du har juh fan knappt rört håret, synd att du inte gjorde någon finare och annorlundare frisyr för den du har nu är så jäkla tråkig!"
 Jag egentligen bara se en anledning till att man orkar skriva något så menlöst, att hon vill få reaktioner för att folk som gillar Bella ska gå in på hennes blogg och kolla. Jag blev faktiskt tvungen att kolla om det funkat... inga kommentarer fanns det iaf. Men jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg hennes tråkiga bild och hår (med tanke på hårattacken) men framförallt när jag läser hennes "slogan" under Bloggnamnet som är "Och kom ihåg behandla andra så som du själv vill bli behandlad!" ....eeeh??? hahaha!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback