Lättjefull kväll med FlyttarKarin och CanneloniArvid

Hämtade Karin på hennes jobb och sitter nu i hennes soffa i stället för att träna och bli fit inför sommaren. Mycket bra prioritering om du frågar mig :) Karin packar alla sina saker i kartonger för hon ska flytta på fredag. Flytta ihop med Arvid som står och lagar mat till oss i Karins kök. Förstå hur bra jag har det!
Kan dessutom sitta här pga av att vi inte behöver skriva opponering inför imorgon. Ännu bättre! Känns om att jag snott åt mig extratid som jag nu njuter av till fullo. Hääääärligt.

Vi har inget varmvatten hemma. En pump som har gått sönder säger de på jouren. Den är tydligen lite svår att fixa för nu har det var ishavsvatten i kranen varje morgon sen i lördags. Usch! Jag och JG har varit kreativa och värmt vatten på spisen och blandad med kallvatten för att tvätta oss i. Jag fick agera dusch och hälla vatten över huvudet på JG som skulle tvätta håret.
Tycker det är ganska kul när saker inte fungerar. Alltså jag föredrar ju iof att kunna duscha som vanligt, men det gör att man inte tar allt för givet. Man påminns om hur bra man har det. Inte så tokigt ibland.

Imorn kväll ska jag spela golf med min rödhåriga yrvädersvän Tess. Två lata kvällar i rad. Inte illa alls. Dessutom är det sommarlov om 14 dagar. Supernice! Kommer nog inte sänka mig i sommar. Två månader i England under sommaren utan golf talar inte för det. De e ju synd, nu kommer jag säkert inte vara på touren försen om 11 år. Men jag antar de får ge sig till tåls.

Nu mat. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback