Jag är en prima tjej helt enkelt :)

Nu är det nervöst. Har lämnat över min essä, rapport eller vad det nu är till min vän Sara för granskning och pontetiell sågning. Hon är fena på vetenskapligt upplägg efter flertalet uppsatser. Precis den kunskap jag vill ha hos en person som skall ge mig feedback men det kan ju samtidigt vara lite jobbigt. Hon kommer garanterat se alla fel och brister och de lär vara många. Jag ser här bakom min skärm att hon antecknar febrilt.... Ojojoj!!
Här gäller det att vara en sån där öppen och ödmjuk person.
.....efter två muntliga kommentarer nu så får jag nog säga att jag är ganska bra på det :) hehe! jag har märkt stora förändringar med mig själv den senaste tiden. Positiva sådana.
Det är som att vissa saker har lossnat och att jag har blivit mycket mer trygg och säker i mig själv. Det är inte jobbigt att babbla för mycket på fyllan eller om jag råkar säga något som inte var det mest intressanta eller smarta. Det är inte jobbigt att få sin text slaktad. Jag blir inte heller nervös för att göra fel i olika situationer heller. Det är helt ok. Jag är ok och tom bra!
Det är en helt underbar frihetskänsla!!!

Kommentarer
Postat av: NC

du har varlit väldigt produktiv idag du! Mäkta nöjd blir jag! Hade du inte skrivit här hade jag inte haft en aning om vad som händer i ditt liv :P
Kram

2008-06-03 @ 00:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback