.....

Så tyst här....hallå?? Tråkigt att sitta helt ensam och plugga....inte ens några roliga grannar att spana på...kanske skulle sätta på en maskin tvätt för att få något ljud här inne...då får jag pluspoäng sen med. Yes!!

Var inne på youtube för att lyssna på en sån himla rolig låt som jag redan lyssnat på en miljard gånger nu. Lika skoj varje gång!
http://www.youtube.com/watch?v=ipJTqCbETog  ...man måste dock vara lite smånördig (som jag fast lite mindre) för att gilla den tror jag. Och det är nog även ett måste att man läst ekonomi...gärna nationalekonomi....

...det går ju tydligen väldigt bra å skriva med....iaf blogg. Pust! ...NC blir säkert nöjd iaf...slipper jag skäll...
Halv 7 är klockan...om jag orkar till 9 och faktiskt gjort annat än försökt hitta på ursäkter så är det nog sen. Basta!

Nu mer grönt te, sen mer skrivande. Inte blogg utan essä...såklart :) ....lovar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback