Shoooooes

En mycket trött måndag blev till en av mina favoritdagar. En gång i halvåret åker jag till skoparadiset. Ett showroom fullt med skor, just loovely shoes, som jag kan vraka och välja emellan. 5 par skor blev det. Ett par röda pumps som jag bara ääääälskar. Har redan 2 par röda men jag kunde bara inte låta bli. Två par lite mer diskreta jobbskor blev det också. Schysst att känna sig proper och snygg på jobbet.
Ni kan ju fatta jag mår toppen nu :) Ska lägga upp bilder så fort som möjligt.

Ikväll kommer min Karin hit på middag. JG ska jobba hela kvällen så vi får stället för oss själva. Kan vi snacka om honom ifred hehehe! Ska laga spenatsoppa med ägg halvor. Har jag inte lagat på flera år. Gott ska det bli!
Kan behöva något supernyttigt efter igår med. JG och jag hade massa vänner över på glöggmys. Det har vi varje år. Superhärligt sett att träffa sina vänner på innan jul. Folk får komma och gå som de vill under några timmar och vi umgås och myser med glögg, pepparkakor och lussebullar. Namnam. Den första timmen iaf. Efter 5 timmar började tänderna klibba en del....Så idag skyr jag allt som är minsta lilla sött.
Lägger upp det extremt enkla recepten senare.


Bye for now




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback