Min önskelista till tomten

I år har jag faktiskt några saker jag önskar mig. Tycker de brukar vara svårt att komma på grejor när mamma å pappa frågar. Men i år har jag några hjärteklappar som jag hoppas finns under granen den 24e december.


1. Digital systemkamera: Canon EOS 40D (Den här hoppas jag allra mest på)






2. Fotogenlampa. Älskar dessa lampor med gammeldags design. Sjukt snygga och de är väldigt mycket hemma hos mamma å pappa ute på Överby för mig dessutom.







3. Medlemskap på Huvudstadens Golfklubb. (4 banor med superbra villkor för studenter under 28.)






4. Resa till New York. Kankse mest riktad till JG. Det är ju vi som pratar om att åka :) Daaaarliiiiing :D


Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Snygg kamera :)

Postat av: Bahnahnah

Vaddå SOVA? Det är inte min grej.

2008-12-10 @ 11:59:05
URL: http://hannalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback