Mera pepparkaka

Jag kan bara inte låta bli. Glögg är så gott och pepparkakorna så mumsiga. Mer mer mer. Jag kommer se ut som en pepparkaksgumma till jul.






Igår julpysslade jag hela kvällen. Pepparkakor, Blossas årgångsglögg (fast 07an som är mycket godare än 08an) och givetvis julmusik som strömmar ur högtalarna. Helt lycklig över att äntligen få ta fram stakar, tomtar och stjärnor.

Vi har en röd adventsstjärna i sovrummet. Så härligt att vakna på morgonen i det mjuka ljuset. Blir glad och på myshumör. Dessutom måste det ju påpekas att man ser ju rätt het ut i stjärnljus ;)









 

Kommentarer
Postat av: Jill

Tack för tipset! Jag har tänkt sterilisera henne efter jul. Innan våren i alla fall. Det finns för mkt katter som inte har ngnstans att bo :-(

Visst är det underbart att dricka glögg + mumsa pepparkakor. Jag är också helt lyrisk över att julpyntet skall fram igen. s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback