Julfest me´ grabbarna

Imorn är det dags för julfest på jobbet.
Det blir alltså julfest med grabbarna. Jag har 6 kollegor i mitt bolag, alla grabbar! Vi brukar hänga en del med de som jobbar på ett systerbolag. Bara grabbar! Goa är de :)
Vid 16-tiden blir det jag och grabbarna på Soapbar för fördrink och sen iväg till julbord. Jag har en plan att dricka massor av alkoholfria färgglada drinkar så att jag inte hamnar under bordet vid 7-tiden. Inte lätt att hålla grabbarnas tempo. De klarar så jäklars mycket mer!




Kommentarer
Postat av: Helena

Murry...du om NÅGON klarar väl tempo på julfester..!? ;) Har nog sett det med egna ögon....

Postat av: Philip

Jo, det vore något. Har xbox360 hemma men wii är faktiskt ganska kul. :)

2008-12-05 @ 13:32:17
URL: http://www.metrobloggen.se/lailani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback