En vanlig grå tisdagmorgon

Vaknade som vanligt att byggarbetsplatsen utanför på tok för tidigt. Nu har jag iaf mailat en ansvarig på Skanska som lovade att ta tag i det. Hade kontakt med honom även i våras när de envisades med att tömma containers 20 meter från mitt sovrumsfönster sisådär 6 på morgonen. De lät precis som om de stod bredvid sängen. Outhärdligt redan efter två dagar i rad och drev mig till vanvett efter några veckor.
Det irriterar mig att (stora) företag skiter i vissa regler osv. De verkar räkna med att folk antingen inte kan reglerna eller inte har ork eller tåga nog att ta tag i det. Jag ska inte behöva ta tag i sådant här, det ska gå av sig själv!!
Lyckades somna om efter en 30 minuter iaf. (Det är det som är grejen dessutom. De kör buller i typ 20 minuter sen slutar de någon timme. Det är som att de av ren djävulskap ska väcka mig och de andra som bor här)

Nu har jag iaf en rätt mysig morgon med nyhetsmorgon, smoothie (såklart:) och lite bloggande. Mys!! Härligt att vara student ibland. Ska snart iväg till Studentpalatset.



En fortfarande lite sömnmosig Murry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback